Slut på helgen!


Sitter här och äter chocklad och skrattar åt bilder på sebbe från när han va i branäs, när han står i kalsonger onykter bl.a helt sjuk! Har inte gjort så mycket idag, vaknade vid 2 typ höhö och sen åkte jag och mammsen till överby för jag skulle handla en sak! Sen åkte jag hem och käkade och sådant och nu sitter jag här, ska hoppa in i duschen strax, måste även läsa och skriva lite på bokgrejen i svenskan, inte så kul! Ska ha samhällsredovining på onsdag också, mindre kul.


  Detta var vad jag hittade på överby, solpuder och glitter eyeliner i silver! Okey glitter eyeliner använder man väl inte dagligen men kul att ha när de är party eller när man ska vara fin!

I morgon blir de ju skola som vanligt , och på tisdag är de skol-sm så då är jag ju inte i skolan! Ska nog ner och köpa en tröja i morgon också eller på tisdag, jätte mysig stickad tröja!


Nu ska jag duscha!

Kysselito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0