Somewhere over the rainbow

Tjuuuuu!
Idag blev det inget att va med rebecca, eftersom vi inte kom på nått att göra, så vi får ta de nån annan dag!
Istället blev de hemmamys, hittade inget annat att göra! Kanske bara bra det eftersom jag behöver vila upp mig.
Ska snart ner till hemköp och köpa en amigo chockladkaka, som jag kan äta upp under kvällen muums.
Igår blev de partyparty med sune, vi drog till malin och chillade med massa folk där! Sen åkte jag hem och kollade på Titanic, den är hur bra somhelst riktig kärleksfilm! Eller vad tycker ni?
Min älskade bella åker till sälen i morgon och kommer inte hem förens på söndag, så hon missar skol-sm och en seriematch, lite surt! Jaja, hon kommer ju hem igen snart.


Nu ska jag ner till hemköp, och sen blir de väl film skulle jag tro! :)



vaaaaarmt!


Kysselito!



Kommentarer
Postat av: Sony macaroni

H.C



MA BROTHA

2009-01-11 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0