No i see

Ska snart hoppa in i duschen, och sen käka! Vet inte vad som händer sen men nått blir de väl, mys typ!

I fredags var jag på överanskingsparty för vissan och brobis som fyller år nu snart, sandra fyller i morgon tror jag.
Så murran langade fettaste festen för dom, hemma i sin lägenhet. Jätte kul var det, sen drog en efter en och till slut drog jag,måns,marcus och mattias vid 3 nån gång. Blev hem och sova direkt, slocknade direkt.
Sen i går blev de chill på dagen, och senare på kvällen drog vi till niklas där det var jävligt dött så jag drog till murran(marie) och chillade film med dom som var där. Drog väl hem igen vid 2 nån gång .
Jävligt rockig helg alltså.

Nu till "bloggbråket".
Tycker det är jävligt synd att två vuxna kvinnor om man nu ska kalla dom det hoppar på blondinbella. Jag håller helt med henne, vad tror egentligen gynning och katrin att deras små "tips" ska leda till? Joo att unga tjejer som har dom som förebilder hur man ens kan ha gynning som förebild längre, hur tror dom att dom unga tjejerna tar emot dom ,joo dom svälter sig själva. Dom vill ju vara som deras förebilder. Är det såhär vi vill ha dagens samhälle? Att unga tjejer går runt och knappt vågar äta någonting? Gynning som många tjejer fick som förebild när hon tog ur silikonet och färgade håret brunt osv. Inget fel på blondiner , jag är ju själv blondin. Men nu när hon visar en sådan sida av sig själv, där man ska stjälpa sig själv. Hon kan ju lika gärna sätta in silikonet igen. Dom klagar också mycket på att blondinbella bleker tänderna osv. Att hon ändrar utseende hela tiden, man förändras? men tydligen inte carolina och katrin.
Carolina är en jätte fin tjej, behöver inte ändra på sitt utseende alls. Desutom är hon väldigt smart, dock inte i denna situationen men ändå. Katrin däremot, säger bara en sak LEGUAN.

     

Leguan?
                                                         Katrin?

Ser ni likheterna? I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0