Död

det är typ vad jag är just nu, helt slut i hela kroppen. Är nog för att jag vi spelade skol-sm idag, gick inte så bra så vi gick inte vidare tyvärr! Menmen, får hoppas att de går bättre i helgen på seriematchen.
Annars idag har jag bara sovit och kollat lite tv, måste skriva klart en recension om Alexandramannen nu och sen lägga mig tidigt om jag ska orka med skolan i morgon. Har även en bokrecension till i morgon men eftersom jag inte har nått papper på vad som ska vara med så får jag lämna in den på torsdag eller fredag.

Har egentligen vanlig träning idag med laget men tror inte att jag orkar dra mig dit eftersom jag spelat matcher hela dagen och har ont i hela kroppen. Jaja, ska inte klaga de finns dom som har det värre haha! Nu ska jag skriva klart samhällen om Alexandramannen!


Kysselito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0