Breathing your lööööve

Amen tjenna vetöö!
Sitter här och gör i princip ingenting, förutom musik och chatta och blogg då!
Kan man ha roligare? tror inte de du. Ikväll händer inte ett skit eller jooo let's dance måste ses eftersom blondinbella är med, men kul att sitta ensam och fetta sig? neppp . Så får väl leta upp en lekkamrat innan 8 höhö! Nån ska jag väl hitta, får väl muta med nått så svårt kan de inte vara ;)

Idag blev de skola lite kul sådär, och handbollsträning i skolan också! Ska ju spela skol-sm på tisdag, mindre kul att första matchen är 8.30 och jag ska vara där 7.30 puuh får väl gå upp 6 eller nått , inte kul! Sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här helt ensam, fuuuun! I morgon ska jag iallafall vara med Rebecca som jag inte träffat på massa månader, miss her!
Vi ska kanske festa eller nått helt annat, får se måste vila upp mig eftersom jag är sjuker vill ju inte springa dödssjuk på tisdag.

Nu ska jag leta efter nån lonely kompis som vill umgås =)


Kysselito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0