2009

just det! 2009, den 4 januari rättare sagt.
Starten på detta året har varit helt okey, kan ju inte begära så mycket haha!

På nyår så var de middag först med tjejerna sen party, sen vidare in till stan och kolla på fyverkerierna som jag typ missade helt! Var väl i stan och umgicks med folk fram till 2 eller nått, sen drog jag hem till simon och Jonatan med murran, vissan och my där vi efterfestade dvs spelade kort,fifa och åt nudlar och chips! Var väl hemma igen vid 4, ringde robin och snackade med han sen soooov jag!

Dagen efter blev de bara chilla, kolla film och ta de luungt! Mer gjorde jag inte den dagen.
I Fredags åkte jag hem till robin och kollade på tv, fick även Spotify av han som är hur bra somhelst. Senare på kvällen skulle han spela cup den nörden, stannade lite till och kollade på tv när han spelade sen drog jag hem och tog de lungt känner att jag börjar bli sjuk igen buhu! Jag som blev så glad när jag blev frisk igen..

Och idag har jag vart med sune, vi gick till jätten, köpte godis,gick hem, lagade mat!
Vi lagar alltid mat när vi är med varandra, rätt gött! Hon är ju koken her self.

I morgon blir de väl kurera mig eller nått sånt eller så händer nåt helt annat! let's see

Nu ska jag fortsätta kolla på min favorit film nämligen " 10 orsaker att hata dig" med julia stiles och heath ledger!
  Otroligt bra!
  Snyggaste Heath Ledger.


Kysselito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0