Äntligen tillbaka




Nu ska jag dra igång min blogg igen, känner att jag behöver den lite då och då, :)

Just nu sitter jag i skolan, ska på spexdansgrej senare vid 4 måste vara där eftersom jag är " ledare".
Tänkte börja med " dagens outfit" också, så de får ni sedan när jag kommer hem.
Annars idag så ska jag ner till överby sedan, till Carlings och fixa med jobbet där så får se om de blir jobb där sedan.
Sen blir de väl mest plugg, typ skriva klart samhällsgrej annars får jag IG och sen ska jag väl ta de lungt när de är gjort.

I morgon är det Valborg också, blir väl party skulle jag tro. Men med vilka osv är inte säkert, de ska jag nog också kolla upp idag men de blir nog troligtvis med Rebecca, Sara osv.


Nu ska jag steeeeka vidare!


Over n out


Kommentarer
Postat av: haters

vi har INTE saknat dig blondie

2009-05-09 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0