Let's have some fun.

 från i sommras när sune ramlade av cycklen ;)

Tjuuuuuuuuu hun's!

Sitter här och dricker oboy, och ska hoppa in i duschen när som helst =)
Vad som händer sen vet jag faktist inte, kanske ska ringa sune och kolla vad hon gör, yes!
Igår hände väl inte heller specielt mycket, tränade på kvällen och var helt död i kroppen när jag kom hem,puh.
Sen 21:55 blev de att kolla på BOSTON TEA PARTY =D mina älsklingar filip och fredrik<3 ni missade väl inte de?

I söndags spelade jag match och vi ägde sönder motståndarna och vann med 22-7. Serievinnarna here we are! haha
Mer hände väl inte den dagen tror jag :)

I Lördags åkte jag och Fredrika till göteborg för att festa med stockholmarna, de va skit tråkigt i början men sen blev de riktigt kul hah =) Åkte väl hem vid 1-2 nån gång till trollhättan, sjukt trötta var vi iallafall.

Nu ska jag duscha, hörs ikväll :)

Kysselito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0