This is me

Jag har inte haft tid eller orkat skriva nått på några dagar nu, har inte gjort så himla mycket heller eftersom de är lov :)
Men kan dra igenom veckan lite snabbt ändå.

I måndags blev de ju träning och BOSTON TEA PARTY! finns de nått bättre? tror inte de.
I tisdags blev de också träning och på dagen träffade jag rebecca och frida som var på besök, hon bor i göteborg i vanliga fall =)
I onsdags var bells här och kollade på film, kollade på Fucking Åmål eftersom de tardot inte hade sett den än, haha. Sen drog hon hem och jag följde med henne till stan, träffade torrestad där också eftersom vi skulle åt samma håll, vi bor grannar enligt han även fast han bor på andra sidan 45:an höh!
I torsdag blev de Torp och överby med sune, ingen utav oss hittade nått speciellt förutom att jag har hittade en klänning jag ska köpa så snart som möjligt :)
I Fredags blev de partyparty med frida på kvällen, skit kul var de tills stina försvann lite men som tur kom hon tillbaka lite senare. Drog väl hem vid 3 eller nått , käkade tacos och gick och la mig.
I lördags fick jag gå upp klockan 7 efter att ha sovit 3 timmar. Jag, elin och linnea skulle till Skövde Skadevi cup och kolla på elins syster, vi hann också med att kolla på killarna när dom spelade, så klart vann dom den matchen vi kollade och hejjade på. Dom andra förlorade dom tyvääärrr. Vi var väl hemma igen vid 12 typ, då var de bara att sova eftersom jag skulle upp klockan 6 igen haha.
I går då söndag åkte jag och mammsen till min syster i göteborg , vi åkte vidare till ett köpcenter. Köpte lite kläder och så, bl.a jeans, kofta , linnen osv

Så idag är jag as trött efter helgen och lovet, och skolan har ju börjat igen kuuul! not.
Vi blev utskällda på 2 av 3 lektioner i dag också, menmen vi är ju lite flum i våran klass höhö
Klarade både samhällsprovet och matteprovet riktigt bra, för att vara mig haha =)
Inga IG än så länge, får väl hoppas att de inte blir några heller =D

Nu ska jag kolla på BOSTON TEA PARTY <3

Kyssselito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0