Life's a rollercoster



Sa
aalut :)

I helgas eller helgen(?) den helgen som var dvs hände inte ett skit typ. I fredags blev de göteborg med jennie för att hon skulle köpa skor, de hon inte nämnde innan vi åkte var att dom skorna hon skulle ha, fanns bara i en butik ute i gettot!
De var ett getto seriöst, vi skulle först åka till Frölunda torg för att sedan ta en buss ut till Stadium XXL. Redan när vi kom till Frölunda var vi rädda som småbarn, de såg verkligen ut som ett getto och de blev ju inte bättre när vi tog bussen ut till Askim eller nått liknade för att köpa skorna som hon lagt undan. När vi kommit in dit hade hennes pappa övertalat henne på telefon att hon skulle köpa ett par dyrare skor som är bättre då enligt han. Och dom blev de och dom fanns i här hemma i trollhättan också, så jävla va nööödvänigt att åka dit! nej! Och när de inte kunde bli värre läste vi i busskuren att de inte skulle gå nån mer buss tillbaka till frölunda torg. Jag fick panik och sa att vi skulle lifta, vilket vi ställde och gjorde medas jennie stod och as garva. Tror inte jag vart så seriös nån gång i hela mitt liv. Fattar ni känslan eller? Att stå mitt ute i ingenstans, utan bussförbindelser och knappt några bilar och lifta. När vi stått där och liftat i ungefär 15 min och 3 bilar stannat och sagt att dom skulle åt ett helt annat håll, såg vi en busssssss! Vi korsade rondellen och stora vägen på 5 sek, skrikandes och viftandes med armarna. När vi kom fram till bussen frågade jag snäll om den gick till Frölunda torg, och han svarar " nej?" jag kände hur jag bara doooog inombords. Han sa efter en liten stund av tysthet att de kommer en buss som gick till frölunda torg på andra sidan vägen, kunde han inte klämt ur sig de lite tidigare?! men jag blev glad iallafall. När den bussjävlen äntligen kommit in till centralen igen gick inte tåget fören om 1 timma. Så de blev att sitta där och vänta.. Var väl hemma igen vid 12 eller nått. Otroligt kul dag, eller inte!

  Stadium XXL    Jag i hopp om lift..

I lördags tänkte jag ta de chill, men ringde emelie på kvällen och kollade va hon gjorde och hon bad mig komma ner till stan och hjälpa henne med hennes kompisar som inte var så nyktra hah! Senare blev de hemfärd och soooova.
I söndags hände de väl inget intressant heller, drog och käkade kina buffe på kvällen bara.

Denna veckan började med Julls födelsedag igår, följde med henne till vero moda efter skolan och byte kläder där hon också köpte ett par leggings som hon såg ut som en banan i men hon är bäst ändå vem vill inte ha en banan som kompis lixom?! I dag var de Fridas Födelsedag, och både jull och frida ska vi alla fira på lördag med fettaste festen i sandhem haha! Dock äre hemligt vart i sandhem den är, eftersom dom inte vill ha dit oinbjudna.


Denna vecka;
Måndag ; träning, julls födelsedag!
Tisdag;
träning, fridas födelsedag, plugg!
Onsdag; Matteprov, träning!
Torsdag; Taaaar'e lungt!
Fredag; oklar!
Lördag; Fira jull och frida!
Söndag; Match i svannesund som vi kommer vinna såklart!

Ne nu ska jag plugga och dricka oboy!

Kysselito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0