Kiss kiss bang bang

Heeeeeeeey dude's

Ska sova när som helst, men innan de blir de ett inlägg :)
I dag blev de träning, hur gött som helst eftersom jag inte tränade varken i måndags eller tisdags, gött där!
Annars har de vart skola, men skräckfilms inspelning höhö, som inte de inte blev så mycket skräck utav.
Haha, sen i morses när jag och Emelie skulle till nån lektion så drog vi en dans och då skulle jag gå ner mot backen och då spricker byxorna där bak haha, emelie kunnde inte stå upp och jag dog också av skratt. Tur att jag hade en tunika som täckte hålet, de blev inte så stort men ändå hah, tur att de inte var några nya byxor i allafall. Sen drog jag hem, byte till leggings och tillbaka till skolan ,gött att jag bor typ 3 min från skolan.

Annars sen i måndags har jag väl inte gjort så specielt mycket förutom en filminspelning och valvaka halva natten med filip och fredrik i tisdags =D
Nu när skolan har börjat, börjar allt depp och plugg igen menmen, får väl försöka överleva. Tur att jag har alla i min klass som gör allt så mycket bättre.

I morgon fredag blir de att träffa sune my baaaabe, vetefan va vi ska göra men vi kommer alltid på nått, typ laga mat kolla på personal touch vol.2  haha!

Lördag och söndag är fortfarande inte bestämd, ska nog va med jennie nån dag där också, tror jag (?)

Nu ska jag sööööva, 

  pure love ♥

Kysselito!

Kommentarer
Postat av: 3m3li3 :D

HAHA <3 jag kommmer aldrig glömma den dagen du spräckte byxorna, fyfan minne för livet eller aa nått i den stilen.... Ha de gott min pingla <3

2008-11-08 @ 22:24:45
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0