sugar sugar



Heeeey!  :)

Jag kan dra helgen lite kort, i fredags var jag med maja på stan sen på kvällen på robin hit och kollade på film med mig, sen när han skulle hem så drog jag vidare på en fest i slätthult tror jag de heter? för att träffa bella, vi stannade inte så länge utan ringde då efter skjuts tillbaka hem av henne pappa :) Sen i lördags blev de mys med mammsen , hyra film och massa gött. Söndagen typ samma, eftersom jag är lite sjuk så får jag ta de lite lungt så att jag blir frisk till julafton och mellandagar och nyår och allt :)

Idag åkte jag till överby med bella och kollade runt lite, hittade typ ingenting , köpte inget heller förutom fika!
Ikväll får jag se vad som händer, kanske mys kanske party!

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem med mat, är as hungrig haha =)

Kysselito!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad du är söt :)

2009-02-08 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0