Snart loooooov!

That's right, lov om bara 3 dagar, dock bara i 2 veckor men ändå :)

Hade Engelska redovisning igår med Jull som jag tror gick bra, förutom att jag snubblade lite på orden ibland.
Idag var de matteprov 8.30 - 10.30 också, trodde aldrig att jag skulle hinna men var därifrån redan efter en timme, gick helt okey tror jag, kommer ju inte ihåg allt vi gjort under hela hösten men aja, blir väl ett G iallafall haha!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom skolan då, där jag satt och jobbade med min folder i media som ska vara inne denna veckan i typ 1 och 1 halv timma, och vad gör jag om inte råkar radera hela foldern!! Hur vet jag knappt själv men försvann gjorde den, så de blir att göra en helt ny i morgon.  Sen gick jag hem och soov och kollade på Madagaskar, vill se 2an också nån dag, får se när de blir. Skulle tränat idag också, men är fof sjuk så jag blir heldre frisk än tränar.

Ska börja skriva på min Svenska redovisning om våran uppfinning, jag har Kondomen som jag ska prata om haha!
Ska till Vårdcentalen klockan 8 i morgon också, så får skynda mig tillbaka till skolan sen. Har nämligen haft rethosta i över 2 månader nu och de är inte så kul på nätterna eftersom jag hostar så mycket då.

Nu ska jag skriva svenska redovisningen,


bild från när vi var på Club Nordic den 5/12 :)

Kysselito!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0