Keeps getting better

Plugg,plugg,plugg,plugg

Det är typ mitt liv just nu.
3 muntliga redovisningar och 1 stort matteprov på allt vi gjort under hösten, denna veckan kan de bli bättre? knappast.

Har skrivit klart engelska redovisningen nyss, så då har jag bara 2 kvar. En redovisning i svenskan om Kondomen och dess historia haha. Sen samhälls redovisning där ämnet är Våldtäkter och jag ska prata om Alexandramannen.

Jaja, bara att plugga på har ju lov sen i 2 veckor. Vafan ska man göra då förutom att fira nyår och åka runt till släkten och käka mat typ?!

Sovmorgon i morron, lite gött! Slutar tidigt också har bara 3 lektioner , sen blir de träning vid 4 skulle jag tro.

Nu ska jag kolla på film och sooova, är helt dööd i hela kroppen.

Kysselito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0