God jul

eller ah de är nog lite sent nu, men bättre sent än aldrig!
Min jul har varit underbar, eller ah som alla andra jular. Vi åt och åt och åt och kollade på tv och öppnade julklappar och åt och åt.

Idag har jag däremot vart i kungsbacka hos min systers pojkväns föräldrar med min famlij då förstås, vi åt öppnade julklappar, fikade, dansade dansmatta sjöng singstar spelade biljard m.m och massor med godis, mycket trevligt haha!
Hälsade även på min systers häst , mycket söt och STOR!

Lägger in lite bilder från hela min jul på bloggen i morgon, när jag kommer hem!
Ska nämligen till göteborg i morgon till mellandagsrean med sune, vi åker as tidigt så att vi är där när alla affärer öppna.
Ska först och främst ha en nyårs klänning och lite mer kanske :)

Ska bara berätta hur trött jag är på folk som inte kan vara glada åt andra också, tex om man blir fin på ett kort då får man en kommentar, de ser ju inte ut som du?! hur ska man tolka de, så slänger man till en kommentar lite ironiskt " haha , jag vet jag är finare hah" och får tillbaka " ah du kan ju tro de" hur kul är de att höra sånt?! Folk som klagar på ens kompisar tex, att dom är fula osv fast man själv tycker dom är mycket finare än en själv, inte heller så kul att höra! Visst man kan tycka att alla inte ser lika bra ut , men ser du själv så mycket bättre ut då?! Man får , de gör jag med tycka så om folk, men om man inte har nått snällt eller uppmuntade att säga så håller man käft! Skulle man själv vilja höra sånt utav folk?! Nej tror jag knappast! Jag tror absolut att de handlar om avundsjuka, helt igenom!

Ne nog om det :) Ska fixa lite innan jag ska sova typ äta och sådant haha! Ska med tåget 8:56 i morgon så de blir att gå upp tidigt!


Kysselito!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning :D



kramar <3

2008-12-27 @ 12:02:19
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0