Frusen julmust!

det är vad min julmust har gjort, fryst! Eftersom jag ställde den på balkongen i natt, buhu.
yeahyeah, inte hela världen kanske.
Just nu gör jag typ ingenting, eftersom de är ingen rolig inne på msn höhö eller nått på tv eller nått alls roligt att göra på datorn! Får väl gå och lägga mig då eller nått, ne men får la sätta på en film och mysa till den. Tråkigt att kolla film ensam men vad gör man inte för att inte ha så tråkigt iallfall!

Men under dagen har jag bl.a hunnit med att sola och åka till göteborg!
Följde med Fredrika bara eftersom hon skulle köpa hårförlängning på Safari , vi var i göteborg ungefär 30 min sen tog vi tåget hem igen höhö!

I lördags var jag ju somsagt i Göteborg också, köpte klänning till nyår ni får se den när jag har på mig den dvs på nyårsafton. Köpte även en mössa som de står " bad hair day" på lite rolig sådär! Och igår så blev de bara ta de lungt , åkte till mellandagscupen på älvhögsborg på eftermiddag, helt okey träffade massa folk jag kännde så de var nice!

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, kirra lite till nyår och tagga typ! =)



Kysselito!

Kommentarer
Postat av: anette

gott nytt år, läget ? ha fin fortsättnign på detta året, mvh anette

2009-01-01 @ 19:08:13
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0