Det går bra nu!

Amen tjennaaa!

Ska snart ner till överby igen, ska kolla lite nu de sista och tyvärr är de typ 500 till som ska de, som det kommer vara fullt med folk =) ska även handla lite julfoood med mammsen och massa annat göttt.
Sen när vi kommer hem ska vi väl sätta upp granen haha, lite sent kanske men aja bättre sent än aldrig!
Såg att dom hade typ vita, svarta, rosa, blåa m.m granar på rusta igår hah, kanske skulle köra på en svart gran i år.
Sen så ska jag nog fixa lite mer "julstämmning" i mitt rum också, behövs tror jag. Har ingen julkänsla alls faktist, de är julafton i morgon och de är ingen snö ute, tragiskt. Får la gå bort till isbanan och ta med snö ifrån snöbergen och lägga på våran balkong, haha!

Kanske behöver städa mitt rum också, lite, vi får se =)

Nu ska jag ta på mig och åka ner till överby,





Kysselito!

Kommentarer
Postat av: josephine

fin bild :)

2008-12-26 @ 18:59:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0